Αναφορικά με τον έλεγχο, την εκκαθάριση, την ενταλματοποίηση και την πληρωμή των δαπανών, αλλά και την εξόφληση των υπομνημάτων από την αρμόδια οικονομική Υπηρεσία του Υπουργείου μας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα παρακάτω στους συναδέλφους που διάβασαν την ανακοίνωση της ΠΟΑΣΥ με καθυστέρηση έξι (6) ολόκληρων ημερών ή τη διάβασαν αυθημερόν και χρειάστηκαν έξι (6) ολόκληρες ημέρες για να την επεξεργαστούν:
α) Ο σχολιασμός και η κριτική είναι πάντα καλοπροαίρετη, αλλά καλό είναι για λόγους πληρότητας να παραθέτετε ολόκληρη την ανακοίνωση και όχι αποσπάσματα για να εξάγετε τα δικά σας συμπεράσματα.
β) Το ενδιαφέρον ή μη της παράταξής μας για τους συναδέλφους, προκύπτει, τόσο από το έργο της θητείας μας στην ΠΟΑΣΥ (βλέπε σχετική ανακοίνωση), όσο και από την ελλιπή, όπως λέτε εσείς, διάταξη του άρθρου 60 του ν.4484 του 2017 και όχι του 5017 που εκ παραδρομής προφανώς αναγράψατε, αφού η εν λόγω διάταξη ρυθμίζει ένα πρόβλημα που προέρχεται από το έτος 2014, το οποίο όμως επιλύεται τώρα, με την παρούσα δηλαδή Διοίκηση της ΠΟΑΣΥ και όχι με αυτές που έβγαζαν φωτογραφίες στο President Hotel παρέα με τους αρμοδίους, που όπως προκύπτει, δεν μπόρεσαν τελικά να το επιλύσουν. Σημειώνουμε δε εδώ, για εγκυκλοπαιδικούς και μόνο λόγους, ότι η προαναφερθείσα ρύθμιση καλύπτει ένα μεγάλο ποσοστό (70% περίπου) των δαπανών του Υπουργείου μας που έχουν απορριφθεί, ενώ οι δαπάνες που αντιμετωπίζουν ζητήματα με τα δικαιολογητικά ενημερότητας, αφορούν όλα τα Υπουργεία και η λύση μπορεί να δοθεί μόνο από το Υπουργείο Οικονομικών.
γ) Η ερώτηση προς τον κ. Υπουργό αγαπητοί συνάδελφοι, αφορούσε όλες τις περιπτώσεις δαπανών – υπομνημάτων που έχουμε εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα καταγγείλει ως ΠΟΑΣΥ ότι καθυστερούν, κάνοντας ειδική αναφορά στη παραπάνω διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα για να διαπιστωθεί το μέγεθος της επίλυσης του προβλήματος στην κατηγορία που αφορά αυτή η νομοθετική πρωτοβουλία και όχι, όπως εσείς λέτε και αυθαίρετα συμπεραίνετε, για να βοηθήσει το ξεμπλοκάρισμα των υπομνημάτων. Η παραφιλολογία δεν βάζει πρώτα το συνάδελφο, το εναντίον θα μπορούσαμε να πούμε.
δ) Η κρίση σας για τις ελεγκτικές αρχές και η εκτίμησή σας για το ποιος μπορεί να έχει την ευθύνη της δημιουργίας αυτών των προβλημάτων – καθυστερήσεων, είναι κάτι που έχει μεγάλο ενδιαφέρον για κάποιον που ερευνά μια υπόθεση, όπως π.χ. οι εισαγγελικές αρχές, όχι όμως εν προκειμένω για τον Υπουργό του Σώματος, όταν τα αρμόδια στελέχη δεν είναι παρόντα, το αντικείμενο είναι εξειδικευμένο και η συζήτηση περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα θεμάτων.
ε) Σε καμία περίπτωση δεν θα απολογηθεί το συνδικαλιστικό μας κίνημα για τις απαντήσεις του εκάστοτε Υπουργού, πόσο μάλλον δε, όταν οι τελευταίοι αρέσκονται στις γενικότητες, εν αντιθέσει με τα στελέχη του κινήματος που απολογούνται καθημερινά στους συναδέλφους για τις διαχρονικές πράξεις και παραλήψεις τους. Επιπρόσθετα, θα σας λέγαμε αγαπητοί συνάδελφοι να ρίξετε και μια ματιά στη δεύτερη παράγραφο των λεγομένων του κ. Υπουργού και να συγκρατήσετε ότι παρακολουθεί από κοντά τα οικονομικά ζητήματα του Κλάδου.
στ) Το συνδικαλιστικό μας κίνημα δε λειτουργεί με γνώμονα ότι καλύπτει τους καλούς ή κακούς υπηρεσιακούς παράγοντες και ενεργεί αντί αυτών. Αυτή είναι μια λανθασμένη τακτική – συμπεριφορά συνδικαλιστών που θέλουν να ταυτίζουν το συνδικάτο με την Υπηρεσία και όταν κάνει κάτι καλό η Υπηρεσία, να το επωμίζονται αυτοί ατομικά για προσωπική τους προβολή, ενώ, σε αντίθετη περίπτωση, το χρεώνουν στο συνδικάτο και αυτοί αναλαμβάνουν το ρόλο του Ιεροεξεταστή, κλασικό παράδειγμα αγαπητοί συνάδελφοι τα προγράμματα του ΕΣΠΑ. Ο λαϊκισμός δεν βάζει πρώτα τον συνάδελφο, αλλά στηρίζεται στην εσκεμμένη ανειλικρίνεια.
Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ!!!
ΕΝΟΤΗΤΑ – ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ – ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ
Η Οικονομική Ομάδα του Ενωτικού Κινήματος Αστυνομικών (Ε.Κ.Α.)